Op zaterdag 23 juni zal de MUSTrum maand feestelijk worden afgesloten met een diner en topfeest op een nog geheime locatie. Tijdens het diner zullen een aantal heuglijke momenten worden gedeeld en kan je onder het genot van een aantal gangen heerlijk eten en bijkletsen met alle MUST-ers van toen en nu.

Kom kletsen, dansen en drankjes drinken op HET feest van het jaar: MUSTrum gala 2018. Waan je als een echte ster als je over de rode loper het pand binnengaat in je mooie feestkleding, en toast met iedereen op weer 5 mooie nieuwe jaren voor Vereniging MUST!

Woensdag 9 mei om 12:00 gaat de kaart verkoop hier en op facebook beginnen.

De avond zal beginnen met een driegangen diner gevolgd door het Mustrumgala. Zowel het diner als het feest zullen plaatsvinden in het oude Tolhuys, Weg naar Rhijnauwen 13 – 15 (3584 AD) te Utrecht.
Je kunt ervoor kiezen om de hele avond aanwezig te zijn of alleen bij het diner of het feest.

Planning

Ontvangst met welkomstdrankje
17:30 – 18:00u

Diner
18:00 – 21:00u

Feest
21:00 – 02:00u

Diner
We zullen de avond inluiden met een driegangendiner. Dit is inclusief luxe voor-, hoofd- en nagerecht, 2 drankjes en koffie of thee na. Voor en tijdens het diner is het mogelijk om extra consumptiebonnen te kopen mocht je meer willen drinken tijdens het diner. Let op: deze bonnen zijn alleen nodig voor extra consumpties tijdens het diner

Mustrumfeest
Na het diner zal de avond zich verplaatsen naar een andere ruimte binnen de locatie voor het Mustrumfeest. Gedurende het feest mag je onbeperkt drankjes halen, er zijn zoutjes en nootjes op tafel, er komen diverse rondes bittergarnituur en aan het eind krijg je ook nog verrassing. De dresscode voor deze avond is ‘Hollywood Glamorous’/black tie (een mooi pak/ jurk is ook goed ;)), dus trek je mooiste rode loper outfit aan!

Weet je nog hoe tof het vijf jaar geleden was?

Voor meer informatie over hét feest van dit jaar houd je mailbox of Facebook in de gaten!